Hafta içi Saat 14:00'a kadar ödemesi onaylanan tavsiye sistem harici siparişleriniz aynı gün Kargoda*

Cihazınızı Ek Garanti ile koruma altına alın!

Ek Garanti Banner 20251016 1

Cihazınızı Ek Garanti ile Koruma Altına Alın! 🛡️

Cihazınızı sadece bugün için değil, gelecekte de koruyun!
Gaming.Gen.TR’nin Ek Garanti Hizmeti ile satın aldığınız teknolojik ürünlerin ömrünü +1, +2 veya +3 yıl uzatabilirsiniz.
Artık arıza veya üretim kaynaklı sorunlarda ekstra masraf yok, sadece güven ve gönül rahatlığı var.

Neden Gaming.Gen.TR Ek Garanti?

🔒 Ekstra Güvence

Standart garantiniz sona erdiğinde, cihazınız ek 1, 2 veya 3 yıl boyunca güvence altına alınır.

⚙️ Ücretsiz Onarım

Ek Garanti hizmeti ile oluşacak arızalarda hiçbir ek masraf yapmazsınız. Tüm onarımlar ve değişim ücretsizdir.

💰 Ekstra Masraf Yok

Herhangi bir ek ödeme yapmadan cihazınızı uzun yıllar boyunca kullanabilirsiniz.

🕐 Uzun Vadeli Koruma

Ek Garanti, cihazınızın ve komponentlerin kullanım süresini uzatmak için ideal bir çözüm sunar. Cihazınızı sadece bugün değil, uzun vadede de güvende tutar.

Yüksek performanslı oyun donanımları, RGB klavye, profesyonel oyuncu kulaklığı ve büyük monitörlerle donatılmış modern oyun istasyonu. Sinema kalitesinde görüntüler ve etkili ses sistemleriyle gamer deneyimini artırır.

Nasıl Çalışır?

Sadece 3 Adımda Güvencenizi Artırın!

1️⃣ Paketi Seçin:
Gaming.Gen.TR’den geçerli bir ürün satın alırken, +1 yıl, +2 yıl ve ya +3 yıl ek garanti paketlerinden birini seçin.

*Fiyatlar seçilen ürün türüne göre değişiklik gösterebilir. Seçenekler ürün sayfalarında belirtilmiştir.

2️⃣ Ek Garanti Otomatik Devreye Girer:
Ek Garanti, cihazınızı satın aldığınızda otomatik olarak sistemimize kaydedilir.

3️⃣ Uzun Süreli Güvence Sağlayın:
Standart garanti sona erdiğinde, Ek Garanti devreye girer ve cihazınız güvence altına alınır.

Sık Sorulan Sorular

Ek Garanti hangi ürünlerde geçerli?
Monitörler, laptoplar, masaüstü bilgisayarlar, tavsiye sistemlerin içindeki parçalar (ayrı ayrı olarak), çevre birimleri ve diğer teknolojik cihazlar için geçerlidir.
Tavsiye sistemlerde ek garanti alındığında bu sistemi oluşturan parçaların her birine tek tek yansıtılmaktadır. Bu parçalar bütün bir sistem olarak değerlendirilmez.

Ek Garanti hizmetinden nasıl faydalanırım?
Cihazınızı Gaming.Gen.TR’den satın alırken ek garanti paketini seçtiğinizde, standart garanti süresi sona erdiğinde Ek Garanti otomatik olarak devreye girer ve cihazınız güvence altına alınır.

Ek Garanti ne kadar süreyle geçerli?
Seçtiğiniz pakete göre, ek garanti süresi +1 yıl, +2 yıl veya +3 yıl olarak belirlenir.

Ek Garanti kapsamına hangi arızalar girer?
Üretim hatasından kaynaklı arızalar, orijinal garanti koşullarına uygun olarak teminat altındadır.
Kullanıcı hatası sebebiyle ya da garanti dışı kalan durumlar sebebiyle oluşan arızalar ek garanti kapsamına da girmeyecektir.

Gaming.Gen.TR Farkı

  • Kargo & Servis: Türkiye genelinde kargo ve onarım hizmeti.
  • Hızlı Onarım & Değişim: Arızalı cihazlar hızlıca onarılır ya da muadili ile değiştirilir.
  • Yetkili Servis Desteği: Yalnızca üretici onaylı, orijinal parçalarla onarım yapılır.

Gaming.Gen.TR Ek Garanti Hizmeti, cihazınızı sadece bugün değil, gelecekte de güvence altına alır. Uzun vadeli kullanım hedefleyen, teknolojisine değer veren kullanıcılar için ideal bir çözümdür.


Satın alma sırasında dilediğiniz +1 yıl, +2 yıl veya +3 yıl ek garanti paketlerinden birini seçerek, cihazınızın ömrünü uzatın ve gönül rahatlığıyla kullanmaya devam edin.

Ek Garanti teklifi, Beta Oyun Teknoloji Anonim Şirketi tarafından (“Gaming.Gen.TR.”) tarafından ithal edilmiş ve/veya satılmış olan ve aşağıda sayılan kapsam dışı ürünler hariç olmak üzere geriye kalan ürünler (“Ürün”) bakımından geçerli olacaktır. Satın alacağınız ürünün Ek Garanti kapsamında olup olmadığına emin değilseniz lütfen satın almadan önce irtibata geçerek satın alacağınız ürünün Ek Garanti kapsamında olduğuna dair teyit alınması gerekmektedir.

Ek Garanti Hizmeti; Ürün satın alınırken ek olarak alınan garanti hizmet bedelinin ödenmesi suretiyle tanımlanmış olacaktır.

Ek Garantiden yararlanabilmek için mutlaka Ürüne ve Ek Garanti hizmetine ait faturanın ve garanti belgesinin ibraz edilmesi gerekmektedir. Bu nedenle zorunlu garantiden sonra başlayacak olan ek garanti paket süresinin sonuna kadar, ürün ambalajının, faturanın ve garanti belgesinin saklanması gerekmektedir.

Yasal/zorunlu garantinin bitiminden itibaren 1 (bir) yıl, 2 (iki) yıl ve 3 (üç) yıl süreli seçenekleriyle Ek Garantinin sona erdiği tarihe kadar (bu tarih dahil), mekanik veya elektriksel bir arıza üzerine tüm parça ve işçilik ücretleri dahil olmak üzere, Ürüne dair onarımların ya da gerekliyse ürün değişiminin maliyeti Gaming.Gen.TR tarafından karşılanacaktır.

Gaming.Gen.Tr Ek Garanti Hizmeti verilecek ürünleri/ürün gruplarını ve hangi ürünlere kaç yıl geçerli paket tanımlanabileceğini belirleme hakkını saklı tutar.

Bununla birlikte; yanlış, hileli veya yanlış beyanda olduğunu bilerek bir talepte bulunmanız halinde, Ek Garanti, kendiliğinden iptal edilecektir.

Ek Garantinizin tüm hükümlerine, koşullarına ve istisnalarına tabi olarak, aşağıdaki durumlar mevcut olmadığı sürece, ürün onarılacaktır:

a) Yedek parça tedarik zorluklarının mevcut olması ve/veya
b) Teknik birimimizin değerlendirmeleri çerçevesinde, onarımın maliyetinden daha az maliyet karşılığında değişim mümkün olmasının anlaşılması

Ürünün değiştirilmesi halinde Ek Garantinin süre olarak dolmamış kısmı, değiştirilen ürün için de geçerli olacak, Ek Garanti süresinin uzaması söz konusu olmayacaktır. Bu kapsamda Ek garanti döneminde onarım veya değişimde geçen süre her ne olursa olsun, Ürüne ait Ek garantinin bitiş tarihi aynı kalacak, onarım veya değişim süresi Ek garantiye eklenmeyecektir.

Söz konusu hizmet kapsamında değişim yapılmasına karar verilmesi halinde; teknik servisimiz tarafından mevcut ürün ile eşdeğer özellikli olan ve muadil olduğu tespit edilen ürün müşteriye gönderilecek olup; ürün seçimi takdiri Gaming.Gen.TR ’ye ait olacaktır.

Onarım ve değişimin mümkün olmaması ya da bu işlemlerin hizmetten beklenen faydayı sağlamayacağının anlaşılması halinde; işbu ürüne ait faturada yer alan ürün bedeli üzerinden iade işlemi gerçekleştirilebilecektir

Ek Garanti hizmeti kapsamında kalan ürününüzün, henüz uzatma süresi başlamadan önce olağan garanti süresi içinde arızalanması halinde; ürün kendi teknik servisine gönderilerek onarım/değişim talebinde bulunulmalıdır. Bununla beraber ürününüzün olağan garantisinin bitmesi ve Ek Garanti hizmeti sürenizin başlaması halinde ürün yetkili servise değil, doğrudan tarafımıza gönderilmelidir.

Olağan garanti süresi kapsamında/Ek Garanti hizmeti süresi başlamadan önce ürünün onarılması/değiştirilmesi hallerinde; yapılan işleme ilişkin yetkili servis raporunun Ek Garanti süresi sonuna kadar saklanması gerekmektedir. Bu hizmeti satın alarak bu hususta sorumluluğu kabul etmiş olacaksınız.

İşbu Ek Garanti hizmeti kapsamında taahhütlerimiz mevzuat uyarınca azami yükümlülüklerimizle sınırlı olup, bu bilgilendirme metni içine yer alan hususlar hariç açık, zımni kanuni ya da başkaca herhangi bir garanti ve sorumluluk sağlamamaktadır.

Ek Garanti Hizmeti Aşağıdaki Hususları Kapsamaz:
• Aşınma ve yıpranmaya bağlı periyodik bakım ve onarım ile parça değişimi;
• Özellikle masaüstü bilgisayar, laptop, ekran kartı başta olmak üzere Ürünlerde yapılan maning işlemi
• Aksesuarlar ve sarf malzemeleri (şarj edilemeyen piller, batarya vb. gibi ürünün ömrü boyunca periyodik olarak değiştirilmesi gereken bileşenleri);
• Ürünün normal kişisel kullanımıyla tutarsız şekilde kullanımı, çalıştırılması veya işletilmesinden kaynaklı hasar veya kusurlar ve Ürünün kötüye kullanımı, fiziksel, kozmetik veya yüzey hasarı veya Üründeki değişikliklerden doğan kullanım kaynaklı hasar veya sıvı hasarı;
• Ürünü normal amacı doğrultusunda ve kurulum veya kullanım talimatlarına göre kurmamak veya kullanmamak; uygun bakıma ilişkin talimatlara uygun olarak kullanmamak
• Ürünün taşınması esnasında taşıyıcı veya tüketiciden kaynaklı hasara uğraması
• Ürünün, kurulduğu veya kullanıldığı ülkedeki teknik ve güvenlik yasaları ile bağdaşmayacak şekilde kurmak veya kullanmak;
• Kullanıcı hatası sonucu virüs bulaşması veya
• Ürünle verilmeyen veya yanlış şekilde kurulan yazılım ile birlikte Ürünün kullanımı;
• Ürün kapsamında yetkili servis olmayan kişi/kurumlar tarafından yapılan müdahaleler
• Seri numarası silinmiş veya tahrip edilmiş ürünler
• Ürüne ait orijinal parçanın değiştirilmiş olması
• Monitör ve laptoplarda TSE ve Uluslararası standartlar sınırlarında yer alan 5 adede kadar ölü piksel bulunması

Bu metinde yer alan koşullar yerine getirilmediği veya satın almış olduğunuz Ek Garanti hizmetinin kayıtlarımızda bulunamadığının tespit edilmesi halinde Ürün’ün onarımını ya da değiştirilmesini reddetme hakkını saklı tutmaktayız. Ek olarak müşterinin yanlış ya da hileli olduğunu bilerek talepte bulunması halinde Ek Garanti hizmeti kendiliğinden iptal edilmiş sayılacaktır.

Ek Garanti hizmeti tanımlanmış olan malın ayıplı olmasının anlaşılması durumunda ilk iki yıllık olağan garanti süresinde tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’da yer alan;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme seçimlik haklarından birini kullanabilir. İşbu Ek Garanti hizmetinin tanımlanması, müşterinin kanundan doğan seçimlik haklarını kullanmasını engellemez.

İşbu Ek Garanti Hizmeti Ihlamurkuyu Mah. Malazgirt Cad. No:32A Ümraniye, İstanbul adresinde mukim Beta Oyun Teknoloji Anonim Şirketi tarafından sağlanmaktadır.