pixel

Kapanma döneminde de hizmetinizdeyiz. Siparişlerinizi ÜCRETSİZ KARGO ile göndermeye devam ediyoruz.

Hafta içi Saat 14:00'a kadar ödemesi onaylanan siparişlerde aynı gün Kargo Ücretsiz!*

Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça Sorulan Sorular

Genel Konular Hakkında Sorular

  1. Sipariş vermek için üye olmak zorunlu mu?

    Sipariş verebilmek için üye olmak zorunlu değildir.
    Ancak üye olmanız durumunda bazı avantajlar elde edersiniz.
    Üyelere özel kampanyalardan ve indirimlerden yararlanmak ve sipariş ve kargo süreçlerini daha iyi takip edebilmek bunlardan sadece bir kaç tanesidir.

  2. Siparişimin faturasını firma adına kestirebilir miyim?

    Siparişi sonlandırırken ÖDEME ekranında fatura bilgilerinizi değştirebilirsiniz.
    Firma ismi, vergi dairesi ve vergi numarası girerek firma adına fatura kestirebilirsiniz.

  3. Bazı ürünlerin fiyatları neden sürekli değişiyor?

    Bilgisayar sektöründeki hemen hemen bütün ürünler Dolar üzerinden ithal edilmekte ve fiyatlandırılmaktadır. Bizim alış ve satış fiyatlarımız da Dolar’a endekslidir. Dolar kurundaki yukarı ya da aşağı değişimler fiyatlara otomatik olarak yansımaktadır.

  4. Siparişlerimin ödemesini nasıl yapabilirim?

    Siparişlerinizi “Kredi Kartı” ile siparişi sonlandırırken ödeyebilirsiniz.
    Ya da siparişin ödeme aşamasında “Bankadan Para Transferi (Havale / EFT)” seçerek banka hesaplarımıza para transferi ile ödeme yapabilirsiniz.
    Para transferi ile yapılacak ödemelerde açıklama kısmına sipariş numaranızı girmeniz durumunda kontrolü daha kolay yapacağımızdan siparişiniz daha hızlı işleme alınacaktır.

  5. Kredi kartı ile ödeme yapmak güvenli mi?

    Sitemizdeki kredi kartlı işlemlerin güvenliği, 256-Bit SSL sertifikaları ile sağlanmaktadır.
    SSL sertifikası ile şifrelenen kart bilgileri otomatik olarak işlemi gerçekleştirecek olan bankaya şifreli olarak iletilir ve işlem sonucu sisteme kaydedilir.
    Hiç bir kredi kartı bilgisi sistemde tutulmaz. Bu sebeple bu bilgilere personelimiz dahil kimse hiç bir şekilde erişemez.​

  6. Kapıda ödeme yapabilir miyim?

    Maalesef kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

  7. Ürünlerimi Depodan teslim alabilir miyim?

    Alacağınız ürünleri sepete ekledikten sonra ödeme adımına geçmeden önce “Depodan Teslim” seçeneğini işaretlerseniz ürünü depomuzdan alabilirsiniz.

    depodan teslim - Sıkça Sorulan Sorular

  8. Siparişlerim kaç günde kargoya verilir?

    Siparişleriniz ortalama 2 iş günü içinde kargoya verilmektedir.
    Ancak pandemi süreci ve kampanya zamanlarında yaşanan yoğunluklardan dolayı bu süre zaman zaman uzayabilmektedir. Böyle bir gecikme yaşandığında size ayrıca bilgi verilecektir.

  9. Siparişim kargoya teslim edildikten ne kadar zaman sonra bana ulaşır?

    Mücbir sebepler (Hava, yol muhalefeti vb.), kargo tarafından adrese teslim hizmeti verilmeyen veya belirli gün adrese teslimat yapılan yerler hariç, kargo firmaları ortalama şehir içi ve 600 Km’ye kadar mesafelerde 1-2 iş günü, 600 km üstü mesafeler için 2-3 iş günü içinde teslimat yapmaktadır.
    Ancak Covid-19 Pandemisi sebebiyle bu süreler daha da uzayabilmektedir.

  10. Ürünün kargosunu nasıl takip ederim?

    Siparişiniz oluştuktan sonra kargo takip bilgileri hesabım sayfasına yüklenir ve ayrıca size eposta ile gönderilir.

  11. Ürünleri kargodan teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

    Kargonuzu teslim almadan önce mutlaka ürünleri kontrol edin.
    Kutularda ya da ürünlerde herhangi bir hasar varsa kargo görevlisi yanınızdayken tutanak tutturun ve ürünlerin resimlerini çekin.
    Kargodan kaynaklanan hasarlarda tutanak tutulmadığı takdirde hasar sigorta kapsamına girmeyecek ve kargo firmaları hasarınızı ödemeyecektir.

  12. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

    Siparişleriniz kargoya verilmeden önce destek sayfasından “Yeni Destek Talebi” butonuna basarak iptal isteğinde bulunabilirsiniz. Kategori seçimini “İptal Talebi” olarak işaretlemeniz gerekmektedir.
    Montajı yapılmış veya tamamlanmış siparişlerin iptali mümkün değildir.
    Sipariş iptal talebinde bulunduktan sonra 3 iş günü içerisinde iptaliniz koşullara uygun ise onaylanır.
    Bankanıza bağlı olarak ödemeniz ödeme yöntemine göre kartınıza ya da banka hesabınıza iade edilir. Taksitli ödemelerde bankanız geri iadeyi taksitli şekilde gerçekleştirebilir.
    Siparişinizi havale/eft ödeme yöntemi ile verdiyseniz ve bizlere banka üzerinden para transferi yaptıysanız:
    1. Destek sayfasından “Yeni Destek Talebi” butonuna basarak iptal isteğinde bulunabilirsiniz.
    2. İade için kayıtlı e-posta adresiniz aracılığıyla banka hesap bilgilerinizi (İsim Soyisim ve IBAN) info@gaming.gen.tr eposta adresine gönderiniz.
    3. Ödemeniz 3 iş günü içerisinde eposta adresimize göndermiş olduğunuz IBAN numarasına yapılacaktır.
    Siparişinizi havale/eft ödeme yöntemi ile verdiyseniz ancak bize henüz havale/eft göndermediyseniz, siparişi iptal et butonuna basmanız yeterlidir.
    Siparişinizi kredi kartı/banka kartı ödeme yöntemi ile verdiyseniz:
    1. Destek sayfasından “Yeni Destek Talebi” butonuna basarak iptal isteğinde bulunabilirsiniz.
    2. Siparişiniz 3 iş günü içerisinde iptal edilecek olup, iptal edildikten sonra bankanız iade tutarını ödeme yaptığınız kredi kartı/banka kartınıza ödeme şeklinize göre yansıtacaktır.
    İptal Süreci İşleyişi;
    Sipariş iptal talebiniz alındıktan sonra size talebiniz ile ilgili gelişmeler destek sayfasından ve e-posta aracılığı ile bildirilecektir. İptal taleplerinin onaylanması ortalama 3 iş günü sürmektedir.
    İptal talebiniz onaylandıktan sonra “Siparişiniz İptal Edildi” uyarısı alacaksınız ve ödeme talebi bankanıza verilmiş olacak.
    “Siparişiniz İptal Edildi” uyarısından sonraki tüm süreç bankanız tarafından idare edilmektedir.

  13. Sipariş iptalim onaylandı fakat ücret iadesi henüz tarafıma geçmedi. Ne yapabilirim?

    Sipariş iptalinizin onaylandığını görüntülüyorsanız ödeme talebi tarafımızdan verilmiş olup, ilgili süreç hakkında bilgi almak ve gecikme hakkında görüşmek için bankanızla iletişim kurabilirsiniz

  14. Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?

    Sitemizde satılan bütün ürünler en az 2 yıl boyunca yetkili servis garantisi altındadır.
    Ürünlerde kullanıcı hatası dışında bir arıza olması durumunda yetkili servislerde ücretsiz tamir edilmektedir.
    Arızalı ürünler için garanti belgenizde yer alan, servis hizmetlerini vermekle yükümlü olan yetkili servisten destek alabilirsiniz.
    Montajı yapılmış sistemler kişiye özel hazırlandığından, ürünlerde bir arıza yoksa iade/değişim yapılmamaktadır.
    Üründe donanımsal bir sorun var ise bizim tarafımızdan veya yetkili servis tarafından test edildikten sonra ve çıkartılacak rapora istinaden ürün iadesi veya yenisiyle değişimi gerçekleşmektedir.
    Arıza durumu dışında iade edilmesini istediğiniz ürünlerin ambalajının ve tekrar satılabilirliğinin bozulmamış olması gerekir.
    Başka bir müşteriye satılamayacak durumda olan ürünlerin iadesi maalesef kabul edilmez.
    Açıp kullanmış olduğunuz ürünleri başka bir müşterimize satamayacağımız için monitör, notebook, işlemci, sarf malzeme, hijyen ürünleri (kulaklık vb)  buna benzer tüm ürünlerde sadece ürün hiç kullanılmadıysa iade kabul edilmektedir.
    Yazılım ürünlerinin (lisanslı) kesinlikle iadesi yapılmamaktadır.
    Bu koşulları karşılayan iade işlemlerinizde mutlaka ve mutlaka faturanın 2 (iki) nüshasıyla beraber bize ürünü yollayabilirsiniz.
    Ürünleri yollamadan önce www.gaming.gen.tr/destek adresinden bildirimde bulunarak onay alınız.

  15. Faturam gelmedi ne yapabilirim?

    Beta Oyun Teknoloji A.Ş. e-fatura ve e-arşiv fatura sistemi kullanmaktadır. Bütün faturalarınız verdiğiniz eposta adresine gönderilir.
    Ayrıca bir kopyası çıktı olarak kargonuzla beraber size gönderilir.
    Eğer faturanız size mail yoluyla da destek sayfamızdan talepte bulunabilirsiniz. Faturanız size mail olarak tekrar gönderilecektir.

  16. Neden TC Kimlik numarası istiyorsunuz?

    Yasal olarak belli bir tutarın üzerindeki siparişlerde TC Kimlik numarası ile işlem yapmamız gerekmektedir.
    Ayrıca bazı kargo firmaları da ürün gönderiminde ve tesliminde bu bilgileri sorabilmektedir.
    Ay içinde kaç sipariş vereceğinizi ve tutarını bilemediğimizden bu bilgiyi ilk aşamada istemekteyiz.
    Bilgileriniz güvenli bir şekilde tutulur ve kimse ile paylaşılmaz.

  17. Satılan ürünler orijinal mi?

    Sitemizde satılan tüm ürünler yetkili distribütörlerden tedarik edilmiş ve üretici firma tarafından da ve en az 24 ay süre ile garanti verilen ürünlerdir.
    Sitemizde ikinci el ya da orijinal olmayan ürünler satılmaz.

  18. Mining – Madencilik yapılan ekran kartlarına garanti veriliyor mu?

    Hemen hemen bütün ekran kartı üreticileri madencilik / mining yapılan ekran kartlarını garanti dışı bırakmaktadır. Eğer yetkilisi servis bir ekran kartını madencilik yapıldığı için garanti dışı bırakırsa, bizde aynı şekilde garanti dışı olarak işleme almak zorundayız.
    Bu sebeple ekran kartlarını asıl üretim amacı olan oyun ve / ve ya tasarım çalışmaları için kullanmanızı öneririz.

Hazır Sistemler Hakkında Sorular

  1. Hazır sistemlerin montajını yapıyor musunuz?

    Gaming.gen.tr’de satılan bütün hazır sistemlerin montajı tarafımızdan yapılmaktadır.
    Güvenlik sebebiyle ekran kartlarının montajı yapılmaz ve ayrı olarak gönderilir. Bunu sebebi günümüzdeki ekran kartlarının oldukça ağır olması ve kargo sürecinde anakartın PCI Express yuvasını kırabilmesidir.
    Ekran kartınızı kendiniz de şu videoya bakarak çok kolay bir şekilde takabilirsiniz

  2. Montajı kendim yapmak istersem ne yapmalıyım?

    Gaming.gen.tr olarak hazır sistemlerimizi sizlere test edilmiş, hazırlanmış olarak göndermekteyiz. Ürünleri demonte olarak teslim etmiyoruz

  3. Hazır sistemlerde kullanılan parçalar güvenilir midir?

    Sitemizde satılan bütün hazır sistemlerde bilinen markaların test edilmiş ürünleri kullanılmaktadır.
    Sistemler hazırlanmadan önce uyumluluk testleri yapılmakta ve sadece en uygun ürünler bir araya getirilerek Hazır Sistem oluşturulmaktadır.
    Bütün parçalar en az 2 yıl üretici ve ithalatçı garantisi altındadır.

  4. Hazır sistemlerde garanti süreci nasıl işliyor?

    Hazır sistemler parça bazında fatura edilir ve ayrı ayrı garantiye sahiptir.
    Yani her parçanın birbirinden bağımsız ve en az 2 yıl garantisi bulunmaktadır.
    Ürünlerin garanti belgeleri size siparişinizle beraber gönderilmektedir.
    Bu sayede garanti ve teknik servis süreçlerinizi direk marka ya da teknik servisi ile de yürütebilirsiniz.

  5. Hazır sistemlerde iade ve değişim süreci nasıl işler?

    Hazır sistemler sizin isteğinize göre farklı parçalar bir araya getirilerek ve montajı yapılarak oluşturulur.
    İadesi durumunda tekrar satışı mümkün olamayacağından herhangi bir arıza olmadığı durumlarda iade edilemez.
    Arızalı herhangi bir parça olması durumunda o parçanın değişimi ve iadesi ilgili teknik servisin onayı ile yapılmaktadır.

  6. Hazır sistemleri açarsam ya da parça değiştirirsem garanti bozulur mu?

    Hazır sistemler birden çok parçanın bir araya getirilerek oluşturulduğu sistemlerdir.
    Açmanız ya da parça değiştirmeniz durumunda garanti dışı kalmaz.
    Ancak bu işlemleri yaparken parçalara fiziksel bir zarar vermemelisiniz.

  7. Hazır sistemlerde kullanılan parçaların kutularını ve garanti belgelerini gönderiyor musunuz?

    Hazır sistemlerde kullanılan anakart, işlemci, ram, ssd, ekran kartı vb. gibi bütün parçaların bize gelen kutularını ve garanti belgelerini müşterilerimize gönderiyoruz.

    Fatura, garanti belgesi gibi evrakları, SSD, Ram gibi parçaların kutuları ile beraber öncelikle anakart kutusuna koyuyoruz.

    Satın aldığımız bazı ürünlerde ise renkli kutu bulunmayabiliyor, bu yüzden de bize gelen kutuları neyse onları gönderiyoruz. (işlemci, anakart, ekran kartı gibi).

  8. Neden bazı ürünlerin renkli kutuları bulunmuyor?

    Bazı markalar sistem üreticilerine daha iyi fiyat sağlayabilmek ve bu ürünlerin sistemlerde satıldığından emin olmak için kutusuz ya da beyaz/siyah kutulu ürünler satmaktadır.
    Bu ürünler piyasada satılan renkli kutulu ürünler ile birebir aynı olup, garantisi de aynı şekilde marka ve Türkiye yetkili servisi tarafında verilmektedir.
    Gaming.gen.tr ekibi olarak ilk günden itibaren müşterilerimize en iyi fiyat performans oranını yakalayan ürünleri sağlama amacımız var.
    Bu sebeple ciddi fiyat avantajı sağlayan bu tarz ürünleri bizde diğer üreticiler gibi sistemlerimizde kullanıyor ve mümkün olduğunca da bu durumu ürün sayfalarında da duyuruyoruz.
    Burada müşterilerimizin zararına olan herhangi bir nokta bulunmadığı gibi hem tedarik kolaylığı hem de uygun fiyat gibi bir çok avantaj bulunmaktadır.
    MPK : AMD işlemcilerde kullanılan bir tabir. Multi Pack yani çoklu paketleme anlamına geliyor. MPK olan ürünlerde renkli kutu bulunmaz.
    -SI kodlu ürünlerde ya düz siyah/beyaz kutu bulunur ya da hiç kutu bulunmaz. Çeşitli anakart, ekran kartı, güç kaynağı gibi ürünlerde sıklıkla görünür.

  9. Sistemlerde kullanılan güç kaynağı yeterli mi?

    Özellikle yeni nesil ekran kartlarının çıkması ile beraber sistemlerin toplam güç tüketimleri bir miktar arttı.
    Gaming.gen.tr tarafından oluşturulan bütün hazır sistem gaming bilgisayarlarda sistemdeki parçaların toplam tüketimi hesaplanır, gerekenden bir miktar daha fazla kapasiteye sahip güç kaynağı kullanılır. Bütün sistemler kargolanmadan önce tek tek test edilir ve daha sonra gönderilir.

    Nvidia’nın sitesinde dahi RTX 3080 ve RTX 3090 için 750W güç kaynağı önerilmektedir. Ancak dip notlar okunduğunda “Öneri, Intel Core i9 10980XE işlemci ile yapılandırılmış bir PC temel alınarak yapılmıştır. ” diye bir cümle görebilirsiniz. Bu işlemci Intel’in resmi sitesinde de görüleceği üzere 165W TDP’ye sahiptir.
    Sıklıkla kullanılan AMD Ryzen 5 3600 ya da Ryzen 5 5600X gibi işlemciler ise AMD’nin sitesinden de görüleceği gibi sadece 65W TDP değerine sahiptir, yani 100W daha az güç tüketir.
    Bu durumda Nvidia’nın önerisine göre bile RTX 3080 ve RTX 3090 ekran kartlı sistemlerde kaliteli bir 650W güç kaynağı rahatlıkla yetecektir.
    Bu tarz sistemlerde çoğunlukla ASUS, Corsair, FSP gibi markaların 80+ Bronze, 80+ Gold sertifikalı ürünlerini kullanmaktayız.